nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, November 8, 2009


ORKED DAH KONVO.... @ GRAND IHTIFAL...

wah wah wah... tajuk mcm Konvo dpt degree gitu...
padahal... baru je abis TADIKA....
apa2 pun... aku bersyukur coz hanta Orked kat tadika LITTLE CALIPHS ni..
mmg memberi satu perkembangan yg amat besar kat anak aku...
Orked dpt membaca dengan lancar BM/BI...
Orked boleh menghafal doa2 yang kekadang tu kita parents pun kurang arif... ehehe
Orked dah boleh matematik... +, -...
Orked dah pandai sembahyang... dan boleh baca apa yg patut masa sembahyang

dan yang paling aku gembira...
Orked terpilih masuk kelas Tahfis (betul ke eja ni)... dari awal tahun ari tu...
kiranya... bagi kelas 6thn seramai 30 org... Orked antara yg terpilih (11 org)...
aku amat2 gembira... dan yg paling penting...
biarlah lepas ni Orked masih lagi terus seperti ini...
so....

SYUKUR......ALHAMDULILLAH....

jom...layan gambar ORKED KONVO (grand ihtifal)
TARIKH : 7 NOVEMBER 2009
TEMPAT : DEWAN BESAR INSTITUT PERTANIAN SERDANG....
GRAND IFTIFAL 2009 - LITTLE CALIPHS...

1) LITTLE CALIPHS - BANDAR BARU BANGI
2) LITTLE CALIPHS - SERI SERDANG
3) LITTLE CALIPHS - BANDAR SERI PUTRA
4) LITTLE CALIPHS - PUNCAK JALIL..


dah macam dpt dip or deg. dah... cover dia pun sama mcm cover dip aku ja...hehehe






pengetua dan students berjalan masuk ke dewan... sama mcm aku kat ppd dulu ja... hikhikss...



beratur tunggu turn....




turn Orked dah sampai... siap ada slide gamba lagi... cayalah...


teacher zaleha - pengetua (masa ni teacher dah tak pakai jubah... rugi)


bersama Teache Pakcik (gelaran yg dorang kasi).. teacher pakcik ni mengajar hafazan tuk kelas orked.... (suami pengetua tdi)



Orked tiga dari kiri (hadapan).. tengah membaca surah Al-Baiyinah(entah tul tak aku eja)...
dalam 30 org student orked terpilih untuk membaca masa majlis itu....


persembahan lagu anak soleh... Orked hujung kanan belakang...

persembahan I see ALLAH everywhere... Orked yg kaler hijau... jadi katak....
gambar2 persembahan semuanya jauh2 n blur coz aku dilindungi oleh MAK PAK yang tak paham bahasa yg datang kat tengah2 bahagian dpan... dan blocking orang belakang....


nota AKU : happy nengok ORKED dah lepas FASA 1..... tunggu FASA 2 plak... tahun depan... di SEK. REN. KEBANGSAAN SEKSYEN7, BANDAR BARU BANGI.... hope perkembangan bertambah maju...


2 comments:

MY HEART said...

Angah,

macam besh jer skool tu.. apa nama skoll tu.. kat putrajaya ada tak.. rasa cam menganto anak je kat situ..

EraNaZeErA.. said...

to MY HEART>

mmg best school tu.. anak kita cepat belajar... aikhhh nak anta anak????? bleh bleh bleh...

cuba masuk littlecaliphs.com.. yg pasti kat serdang, bukit mahkota ada la.. putrajaya cam takberapa pasti gitu.. hehehe