nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, April 28, 2010

BER2 LEBIH BAIK.. TP LAGI BAIK BER4…

 

smlm… kebetulan.. beg sekolah dak orked dah rosak …

beg yg kali ke 2… tau korang… maksudnya.. baru bulan 4.. dah 2 dah beg

sekolah dak Orked ni… pening2.. tp nak buat mcm mana….

pastu kebetulan.. jugak… laki aku tak kerja… so… boleh lah dating berdua…

kebetulan gak… adik ipar aku ada kat umah kan… so..

dapatlah… berdating berdua…. tp tak semestinya tak berdating berdua tak bahagia kan kan… perlu ke kena dok buat entry jaja2… kisah laki bini.. nak bagi org tau kita bahagia…eeee.. tak kosa aku… tp itu hak masing2kan.. selagi kita cerita yg tak mendatangkan ke arah… dot dot dot.. kira oklah kan.. tp kalu aku.. hmmm biarlah cerita laki bini cerita kita… sesekali nak kuar.. ok lak.. tp kalu hari2… huhhhh… aku lebih suka tak buat entry dari dok buat entry jaja kisah laki bini… tak kosa aku.. pastu.. kalu entry yg dok tiru cara entry org lain… kekonon.. nak lucah.. tp hampehhhh… tak jadi langsung… geli ada la…

oppsss… termelalut sudahhhhhhhhhhhhhh… kang ada plak yg dok meroyan… auuwwwwww….

so.. dlm kul 8.30mlm aku dan laki aku.. berdezup ke JUSCO Balakong…. tujuan utama.. just nak beli beg dak orked n selipar budak berdua tu.. yg lain just mencuci mata….

so.. kebetulan.. wah byk pulak kebetulan… hehe.. kebetulan.. kat JJ balakong ni.. ada satu kedai jenama SWAN.. so..kira oklah.. reger beg kedai ni.. takler mencecah ratusan hengget…. kalu masuk ahli.. dpt diskaun 10%… kira berbaloilah gak…

seperti biasa.. pilihan aku adalah yg berkaler pink.. sbb dak Orked yg nak… kang tak beli kaler tu.. muncunggggg plak.. hehee…

dah beli..pusing2… pastu.. makan jap… dan.. baliklah… besok kan keja…

TAPI.. AKU RASA.. MACAM MANA SEKALI PUN… WALAUPUN BERDUA LEBIH BAIK… TP BILA DAH ADA ANAK… BEREMPAT LAGI BAIK…. TAK LENGKAP RASANYA KAN.. TAMBAH2.. KALAU KITA MAKAN SEDAP2 KAT LUAR… ANAK KAT RUMAH… MAKAN APA??? TELORRR GORENG+KICAP.. WOOOOO TAK SANGGUP AKU…

SO… KALAU AKU BERDUA.. HANYA UNTUK MENYOPPING BARANG….YG URGENT2.. JA… KALU TAK LEBIH BAIK KELUAR BEREMPAT…. walaupun anak aku very the buas.. lantaklah kalu ada yg nak menghina… janji aku jaga anak aku sendiri.. buas2 dia bawah jagaan aku.. kan…

 

28042010

beg sekolah dak Orked yang ke 4…rasanya berapa lamakah akan bertahan?????

 

28042010_002   

seliper tuk budak berdua itu.. yg pooh tuk dak syasya.. tp dak orked dah pesan kat aku jgn beli yg ada katoon… dia tak nak.. ooo.. dah besar rupanya anak dara aku ni.. heheee…

 

27042010_00927042010_012

dah nama pun berdua… so dua jelah air itu… dan buat julung2 kalinya.. wah..camlah laki aku ni artis kan.. gambo laki aku… kata ada laki kan.. tp idaklah nak jaja setiap masa… bahagia bukan dari gambar2 yg dijaja diblogkan… janji kita laki bini happy… aku happy je… dan harap akan happy sampai bila2….  semua kuasa ALLAH swt.. yg pasti..kita kena jaga apa yg patut apa yg tak patut… kan kan..

 

so.. dah aku n laki bini makan kek mahal… bkn selalu tau.. maklumlah… aku ni… bknya kayoooo tahap gaban… nak makan tmpt mahal2..baik duit simpan tuk masa depan anak2 kan kan kan.. habis kuat.. aku buat laksa aku. hahahaa… so..  belilah tuk budak berdua tu… tp idaklah beli sebiji terus.. mahal tu.. aku just beli 5 potong je… yg pasti.. ada ingatan tuk anak2 kan.. kita makan anak2 pun kenalah makan.. yer dak????

 

28042010_004

 

dan disudahi dengan gambar dak syasya berkiss ngan dak ashraf.. syasya ni..mmg suka sgt ngan dak ashraf ni.. baru umur 1 thn.. aksi budak2 ok.. yang lain… hmmmmmmmmmmmm sendiri pikir… ok ke tak?????

 

27042010_007

 

 

 

nota AKU : SATU DAH KENA… TAK LAMA LAGI SATU LAGI YG PERASAN BAGUS N PERASAN GLEMER PLAK…yg satu tu org dah tau perangai sebenar dia.. tinggal yg ini ja belum lagi…. so… insaf2lah…. dunia kan bulat….. JGN SKRG ORG DOK PUJI MELABUNG.. BILA DAH KENA SEKOR BATANG HIDUNG TAK NAMPAK…

1 comment:

imanamani said...

aunty target paling tinggi beg orked bertahan untuk 3 bulan..tapi untuk ummi orked sila sedia budget dalam tempoh lagi dua bulan..kehkehkhekhek.. orked..ble geng dgn iman..dia dah masuk 4 beg dia kehekhekhekhekeh..