nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, April 28, 2010

KENA GIGIT..

 

dapat mms dari adik aku.. kat kampung ….

Mak aku kena gigit tebuan… kena gigit kat tangan sebelah kanan…

bengkak… aduhhh.. siannya mak aku…

hope akan cepat baik tangan mak aku ni…

Photo0441

beza kan tangan kanan n kiri.. bengkak tu…

so..meh kasi dekat skit.. mmg bengkak…

Photo0441 

dah tipon mak aku.. katanya dah g klinik.. n doktor dah kasi suntik ubat.. n kata doktor kalu bengkak melarat lepas dari pergelangan tangan.. mak kena  refer ke hospital..coz takut melarat benda lain plak.. tambahan mak aku ni ada penyakit kencing manis… huhuhhh… hope taklah melarat teruk…

nota AKU:… kalu melarat.. aku kena balik kampung minggu ni… tak senang duduk aku dibuatnya……

2 comments:

imanamani said...

jika keadaan mengizinkan...ada baiknya tengok mak.. bengkak sangat tangan dia...

EraNaZeErA.. said...

IMANAMANI >

mmg rasa nak balik.. tp tulah takbleh nak cuti lebih2.. coz budak sekolah kan... tp kalu melarat.. mmg akan balik ni.. risau yg hamat...