nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, July 7, 2010

MACAM macam HAL LAHHHH!!!

 

huhhhh… minggu ni.. amatlah padat…. 3 hari berturut2…

melepakkan diri kat KLCC… opis aku anjur seminar joint dengan ctim…

disebabkan.. kena sampai kat KLCC dalam kul 730pagi…

so… gerak dari opis dalam kul 630 pagi… so awal… huhhhh..

dan disebabkan itulah… anak2.. peyut yg uruskan plak…

dan mmg boleh haraplah…. ok ja dak dorang tu..

lepas ni.. tak perlu risau lagi… sbb peyut… mmg boleh… :D

dan…. dlm minggu ni jgklah… kereta myv aku byk wat hal..

last week… cermin belakang pecah…. tp sib baik…

aku dpt claim…. settle bab tu…

pastu… tup2 hari senin… tayar belakang aku plak pecah.. huhuhhhh….

dan mmg dah botak tayar tu sebenarnya…

so…. kasi tukar… dua tayar belakang ….. melayang rm500…

tp… dlm pada tu.. peyut telah bermurah hati… telah menukar…

sport rim keta aku.. yehaaaa…. suker suker…. maknanya… sportrim.. peyut yg belanja…. hehee… cantik ja aku nengok….

nnti aku…kasi tayang kat sini … hehee…

pastu…. tup tup… hari ni… keta myv aku takleh…. start… plak..

nengok2…. bateri plak kong… adusssssssssssss…. uwang kuar lagi….

mmg… macam2… jadi kat keta aku… sejak dua menjak ni….

hope nanti.. lepas dah bertukar wajah… idaklah.. jadi hal2 yang

tak diingini….

 

DSC00664

hadiah.. besday aku…  :D

 

 

 

 

nota AKU :….. tak kesabaran mau nengok…MyV ku bertukar wajah…. tetiba… dah berubah kaler… mcm mau kasi tukar…. kaler myv baru… yehaa….. suker suker… tp kalu tak… kaler kuning.. ttp menjadi pujaan…. hehee :D

2 comments:

Rizziela said...

Mesti ada rezeki lain dok tunggu nak masuk..itu ujian kecik ajer....harap dapat diatasi...

mesti cun kan sport rim baru tu...x sabar nak tengok

EraNaZeErA.. said...

to RIZZIELA >

insyaallah... moga2 ada rezeki di lain hari plak...

nanti akan ditempekkan... simple je sport tim kali ni.. :D