nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, July 8, 2010

SEPOTRIM…

 

hahaa.. gila… kang ada plak yg ingat aku tak qheti eja…

tp… saja ja….

nilah… sepotrim baru.. keta aku…

hasil ehsan… peyut…  toche my dear….

DSC00725

sepotrim… baru tuk MyV aku….

simple.. kan.. suker2….

MyV

dan….ni sepotrim yang lama… peyut gak.. yg belanja…. :D dua tahun lepas… november 2008…

 

eh tetiba.. nmpk cam kaler myv aku… lain je kan…

pastu kan .. sejak aku nengok promosi MYV baru… tetiba… terjadi suker plak..

ngan kaler myV baru ni…

terus jadi.. dalam dilema… mau kaler ni or…

Perodua-Myvi-LE-450x264

kaler kuning cenggini…..

MyviSE-Yellow

kredit to pakcik google…

tapi… kena tanya bos kat umah gak… kaler apa yang diluluskan…

rasanya kalu kaler pink tu.. cam susahja.. nak dpt kelulusan bos…

tp kalu kaler kuning or merah… mesti diluluskan tanpa pindaan…

hehee… :D

 

 

nota AKU :…. makeover body je belum lagi nih…. :D tak kesabaran… keterujaan yang hamat…. :D

8 comments:

Rizziela said...

pink cantik

Tijah said...

aku pun nak tukar kaler la. sajes plisss...

ko tukar kuning
aku tukar putih

amacam?

imanamani said...

era..kalau susah dapat kelulusan SIRIM warna pink tu..better merah la dari kuning...heheheh

imanamani said...

era..kalau susah dapat kelulusan SIRIM warna pink tu..better merah la dari kuning...heheheh

pinkiss said...

wpun akak suka pink. tapi keta kalu pink akak tak suka.

EraNaZeErA.. said...

to RIZIELA >

:D

to TIJAH >

jom.. tukar... hehee
kalu ko yg rajin basuh keta... putih ok... tp kalu mcm aku yg femalas ni... mmg kurang sesuai putih... heehh... alasan ja tu... :D


to IMANAMANI >

merah pilihan ketiga.. tp hati pun bekenan gak kaler merah.. hehee


to NONIPINKIS >

hehee.... kalu akak yg penggemar pink pun tak suka... sah2 laki era tak kan suka... hehee

Anonymous said...

saya lebih suka sepotrim lama myvi makcik..

EraNaZeErA.. said...

to PAKCIK/MAKCIK >

ooo yerk... makcik dua2 pun suka... sbb dpt free... :D