nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, December 28, 2010

HARI YG DITUNGGU2.. TELAH TIBA...

wah... mcm menanti sesuatu yg besar plak kan...
tp.. bagi aku.. mmg besar .. besar sekali...
tak kesabaran nih... mau nunggu petang.....
nak cium2 peluk2.. puas2.... hehee
sbb hari nih.. dak orked n dak syasya udah pulang... sukerrrr....
kalau ikutkan hati.. aku nak ja p amik sendiri hari ahad baru2 nih...
sbb dak syasya... dok tipon nangis... nak balik.. rindu kat umi... alololo... sianya...

aku yg dengar pun.. dah bergenang... teresak-esak..syasya nangis.. suruh aku dtg....

so.. lepas nih... no more balik kampung tanpa aku...
tak bleh tahan beb.... dok rumah tanpa anak...
walaupun aku puaslah gak.. merendek berdua ngan laki aku...
tp bila balik rumah.. jadi kosong balik... huhhhh...


penahan anak2 xda... mmg tak lengkap hidup....




buah hati pengarang jantung aku nih....




nota AKU :... 2 malam mimpi benda yg sama.... ni kes rindu lah nih.... :D




1 comment:

imanamani said...

hihihi... bila ada ... tinggi je volume ummi... ha..sekali balik kampung... ummi pandang dinding jek...