nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, December 25, 2010

KESUNYIAN BERGANDA2….

 

start semalam sampailah hari selasa… aku akan mengalami kesunyian yang berganda2…..

sbb… dak orked ngan dak syasya… balik kampung… ikut alang dorang… huhuhhhh….

mulanya…. just kakak ja yg nak ikut… syasya takmoh ikut….

sbb aku tak ikut…. ntah mcm mana.. bleh pulak dak kecit tu.. ubah fikiran

nak ikut…

semua org cam tak caya… sbb takut kang nangis nak balik… sbb dak syasya mmg rapat sgt ngan aku….

smlm telefon.. seperti yg dijangkakan… dak syasya… dah ajak Alang dia balik.. nak jumpa umi…. hehee…. kan dan ckp… tp ntah apalah.. yg dorang pujuk… baru ok…

so… aku plak yg mengalami keboringan tahap yg betul2… mati kutu.. huhhhh…

walaupun boypren aku ada… tp… biasalah…. ttp tak sama… sbb anak2 takda….

DSC02000

baru sehari… dah rindu gilerrrrrrrrrrr.. kat budak dorang nih…. rumah jgn ckplah… mmg sunyi gilerrrrrrrrrrrrr… dan.. yg paling… ketara… suara aku… tersimpan rapi dalam peti suara…… hehee… sbb tak nyah nak jerit2… dah.. sbb takda yg gaduh2 kat umah…..

rasanya… ni kali pertama n terakhir aku bagi dak dorang ni balik kampung tanpa aku… ni pun sbb aku kesian kat dak orked… cuti sekolah tak gi memana sgt… just ke CM ngan PD ja…. kebetulan dah janji minggu ni nak pi Penang.. tp tup tup peyut plak standby… so…. perancangan terkubur… jadinya….tu yg dak orked nak ikut alang dia tu.. sian plak… tp… last nih… last… hmmm sbb aku mmg mati kutu skrg nih…

nota AKU :…….. anak adalah segalanya… penat pun takpa.. janji ada dgn kita setiap masa….. puas hati.. kan kan

No comments: