nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, December 5, 2010

PEKENA LAGI MENGENA!!!!

 

di mulakan… dengan muka budak kecik.. yg leka bermain PSP….

khusyuk yg hamat…. tp.. masih smpt lagi… memberi pose yg maut … hehe..

Photo1063

gambar kedua plak… adalah budak kecit gak.. tp pompuan.. yg amat jeles… dengan budak kecit lelaki di atas.. sbb ada PSP…

dan..yg paling jeles.. sbb dah lama budak kecit nih.. minta kat mak pak dia suh belikan PSP tp masih tidak berjaya… skali…. ternampak dpn mata…. PSP..hehe…

so…. sambil berPEACE.. mata menjeling ke arah budak kecit berbaju merah itu…hehe

Photo1062

jeling… sakan tu…hehe…

tapi yang kena jeling tetap kental…hehe…

yg ketiga plak…. muka budak ala2.. mcm merajuk gak.. dan tak puas hati…

sbb… abg kepada budak kecit itu… sedang bermain PS2 plak… yg mana… dia pun dah lama menyuarakan kat mak pak dia gak.. tp masih sama mcm budak kecit yg nak PSP tu… masih tidak berjaya…hehee

Photo1064

senyuman yg dipaksa.. sbb… mak dia dah bagi isyarat… jaga balik rumah nanti..baik senyum cepat…hehe….

so.. malas nak layan.. budak2 kecit dan separa besar nih… baik aku layan….

bihun sup.. yg mak budak kecit PSP tu buat… dah lama mengidam nih….

so.. mmg sedap.. dan pestime aku makan.. bihun yg digoreng dengan sayur dan rencah lain.. dan makan dengan sup yg sedap lagi pedas kaw kaw punya…

 

Photo1066

nilah.. bihun itu.. goreng dulu.. baru makan dengan sup.. mmg sedap… terangkat….

Photo1065

dan bagi membuktikan mmg terangkat bihun sup ni.. adalah budak kecit yg jeles dengan PSP dan PS2 telah menghirup sampai licin kuah2 sup itu…so.. mmg terbuktilah sedap.. sbb budak2 nih.. kalau tak sedap.. mmg tak habis.. so..bila dah habis… mmg nyatalah.. sedap…

dan yg paling best.. budak kecit yg nak PSP tu..telah membuat mcm rumah dia sendiri… sib baik…lah tuan rumah memahami.. karenah anak2 kecit nih… kalu tak.. malu mak pak dia…. hehee…

so.. mmg best la dapat PEKENA bihun sup nih.. sbb mmg MENGENA atau pun KENALAh dengan tekak aku nih…

nota AKU :………. so kepada TUAN RUMAH .. terima kasih kerana menjamu aku bihun sup.. yg mmg sedap… habis diet aku.. dan janganlah serik lagi nak ajak aku datang rumah…. sbb dak syasya dah buat mcm rumah dia sendiri….hehee…

No comments: