nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, December 6, 2010

SAH LAGI SAHIH!!!!!

 

mmg sah se sahnya… aku dengan yakinnya… malas nak gi kerja…

sebab besok adalah cuti umum.. jadi.. pala otak.. rasa betul2 malas mau pegi kerja…

ditambah lagi..bos aku yg cuti seminggu mulai hari ni… sampailah hari jemaat…..

so… PA yg mmg dah malas nih.. terus malas nak masuk opis hari nih….

so… jadinya… CUTI SEGERA lah aku… sbb terlupa nak apply masa hari jumaat last week…. walaupun mmg dah ada dlm pala otak mau apply… tp ntah mcm mana bleh lupa….. heheeeeeee.

so.. aktiviti hari ni.. adalah LEPAKING….. n LENDINGING….

150580_470524209444_709404444_5391959_2080760_n

gambar orked masa umur 4 tahun….. baru tgk.. tu pun adik aku tag kat FB…hehee…

nota AKU :………….. tunggu mood rajin… baru kuar bawa budak dorang tu… tp dorang.. ok ja.. selagi.. bleh nengok katunnnnnnnnnnnnnn….

No comments: