nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 3, 2011

KERJA KOSONGGGGG

 

lupa aku nak cakap…

LHDNM ada kuar jawatan kosong….

so silalah jengah www.hasil.gov.my… dan kena isi kat jobmalaysia.com

salah satu jawatan yg ada….

PENOLONG PEGAWAI EKSEKUTIF (KESETIAUSAHAAN) GRED 31…

kelayakan daripada POLITEKNIK dialu2kan…. LULUSAN DIPLOMA SAINS KESETIAUSAHAAN…

PEMBANTU TADBIR (KESETIAUSAHAAN) GRED 21…. pun ada….(yg ni tak silap aku takda diploma pun takpa kot…aku lupa nak tgk iklan…sbb ni adalah gred sama dengan kerani…)

dan.. ada jugak jawatan tuk PEGAWAI EKSEKUTIF GRED 41..

(ini perlu IJAZAH)

so..sesapa yang berminat…jengah2lah… dan isi2lah..

mana tau ada rejeki dapat dipanggil interview….

dan untung kerja LHDNM nih…benefit…cukup banyak…

walaupun sejak2 tahun kebelakangan ni..bonus agak menurun..

sbb kerajaan ckp takda duit…

walaupun… lhdnm berjaya kutip cukai capai sasaran kerajaan…dan melebihi target kerajaan lagi…. dalam 90billion tu….

tp ntahlah kemana duit tu p pun org lhdnm tak tau..sbb semua duit tu..

bkn lhdnm yg simpan….. so.. janganlah anda2 semua marah bila kena byr cukai..

sbb org lhdnm pun sendiri kena byr cukai..hehe….

kalau korang nak tau.. lhdnm hanya akan dapat bonus…bilamana dapat kutip cukai yang kerajaan target..kalau tak capai…nan hadooooo… tp.. ntahlah… skrg ni…walaupun dah terlebih capai..ttp kerajaan ckp takda duit…huhuhhhh…. tak aci tau…

eh eh eh.. melalut sudah…hehe… kalu ingat bonus..mmg hangin ja..lagi2 pegawai2 yg kena gi audit kutip cukai yg dok kena maki hamun ngan pembayar cukai..lagi sadisss………….

nota AKU : aku pun masih ada tunggakkan cukai dalam rm1378…. huhuhhhh byk tu… mau buat CP38 lah..byr bulan2…. aduhhhhh… udah tak boleh sopinnggggg nih…

No comments: