nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, February 1, 2011

PANAS!!!

 

fuhhh fuhhhhhhhh…. lega…. bila cuaca hari ni adalah panas smpi ke petang..

tak rugi aku cuti hari ni… coz… aku amik cuti pun… sebab utama

adalah mau membasuh baju yg menimbun2….

dalam 3 bakul penuhh sepenuh2nya…. haaa amik ko..

yg jadi banyak lagu nih..sbb hari minggu baru2 ni aku tak membasuh…

bkn sbb malas..tp sbb aku balik kampung terkezut terkezat kan..

so..mmg tak dpt membasuh la… tu banyak gilerrr tuhhh….

jd.. disebabkan start hari ni jugak aku tak da BOS lagi… sbb BOS aku udah

bertukar ke HQ.. jadinya… bolehlah aku nak cuti dengan mudah..hehee…

sbb.. bulan 3 baru ada BOS baru..skrg hanya timbalan BOS yg tanggung kerja…

so..mmg bestlah cuti rini… sbb cuaca adalah PANASSSS dan  aku dapat basuh baju dengan jayanya…

dan dengan jayanya jugak…aku dah melipat abis semua baju yg udah dibasuh…

IMG-20110201-00076

baju yg second round tuh…. jemur kat luar..cpt skit kering…

 

 

hoyeeeee.. suka gilerrr aku rini..sbb rumah adalah clear melear… baju dalam bakul udah kosong…. baju sekolah dak orked udah digosok tuk seminggu….. best best…

jadinya.. besok balik kampung dengan senang hati…. balik kedah lagi…..

tp kali nih..balik bersama en peyut….

nota AKU :…… lega… sambil urut dada…. :D

No comments: