nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, April 3, 2011

BESOK…. PERMULAAN BARU…

 

setelah 2 bulan…bekerja tanpa big bos yg besar…

so..besok adalah harinya…

Bos baru aku.. udah ada….

Bos kali ke 7.. kali ini.. adalah lelaki pulak…

minggu lepas.. dah settle mengemas barang2 beliau..

so far… hari jumaat petang dia masuk opis…

semuanya..ok.. kiranya.. puas hati dgn susun atur yg aku buat…

hehe.. selamat disitu dan.. legaaaaaaaaa…

so.. pagi besok.. meeting yg pertama ngan bos dan semua pegawai kat unit aku….

hope… bos baru..  satu pembaharuan baru yg ke arah kebaikan…

so.. teka teki udah terjawab…. PA-PA..kekal ditempat masing2…. tiada konsep PA-PA dibawa skalik…. jadinya.. aku dan dilla.. dua2 tarikkk nafas lega….heheeee….

 

nota AKU : rutin harian akan bermula seperti biasa….. :D

No comments: