nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, April 3, 2011

STATUS …FB… HMM… DIVA SGT KER?

 

ni status… time aku tengah2 dengar… pengalaman kekawan kat tmpt kerja…

tp perihal status nih..adalah berkisarkan… kejadian kat opis…

dan perihal seseorang…yg rasanya…ramai yang rasa jengkel dengan sikap dia…ada keperluan baru mau senyum dgn org… tak da keperluan muka dah ala2 makan asam keping 50 keping….

bknnya tak bagi tumpuan masa adik2 tu tgh cita pengalaman bekerja.. sbb masa tu tgh hot… BBM dok masuk.. geng2 sarap BBM aku tgh syiok berBBM.. tu yg terus status itu muncul…

macam kes kena kat aku.. nak tumpang faks kat bilik aku..sbb mgkn faks kat unit dia rosak ke apa… baru tau mau senyum n tegur…

kalau tak sebelum nih… nan hadoooo mau senyum… lalu sebelah jelinggg ja…

 

tu la maknosia kan …

Untitled222

Untitled2222

walaupun muka cantik dan ada jawatan..tp kalau dah kayak gini caranya… ramai yg tak selesa…

tp tp tp… aku..ttp bersyukur… walaupun muka aku ini idaklah cantik mcm sesetengah org tu.. idaklah glemer mcm sesetengah org tu..tp .. aku tau.. semua ini ciptaanNYA, ALLAH SWT..dan semua org ada kecantikkan masing2… siapa kita nak mengata seseorang itu BURUK, HODOH, tak cantik…. hitam ke..putih ke…  kita tau apa kita buat… glemer tu tak berapa penting dlm hidup aku..yg penting dlm hidup aku adalah anak2 dan kuarga aku… sbb biarlah.. org tak suka kita… janji kuarga kita sayangkan kita.. biarlah kita jadi RATU pada kuarga kita terutama ANAK-ANAK kita… bak lagu IBU, IBU, ENGKAULAH RATU HATIKU… itulah lebih baik…sbb.. kita hidup lebih byk dengan kuarga kan…

nota AKU : penting penting hati tu.. jgn berprasangka buruk yerk….

No comments: