nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 30, 2011

CANTIK TAK SAYA ??

Dak syasya melaram dengan baju raya yg hasil pilihan sendiri.. Mmg dia nak sgt baju n kaler nih.. Puas suruh amik kaler lain tapi xnak..

So, sekejap ja kan raya pertama sudah melepasi separuh hari..

Menu aku hari nih, nasi minyak berkismis, ayam masak merah, ayam masak ros dan jelatah..

Tetamu adalah kekawan en peyut yg sama2 standby.. Besok plak.. Menu aku adalah laksa.. Insyaallah bos aku mau dtg..



Nota : pecah rekod...



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: