nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, August 29, 2011

SALAM LEBARAN DI PERANTAUAN.. :P

Dimulakan dgn gambar dak syasya.. Dtg opis ngan aku pagi nih...


Besok kita akan menyambut hari raya.. Dan yg pasti dan tidak syak lagi, mesti dan majoriti semua dah balik kampung kan..

Tapi tapi tapi.. Aku ja tak balik kampung tahun nih.. Untuk pertama kalinya selama 9 tahun kawin.. Nilah pestime tak balik kampung.. Kebetulan start hari ni sampai ahad en peyut kena standby.. So... Redha ja lah..

Kalau ikutkan en peyut, disuruhnya aku balik kampung bersama anak2. Tp hati ni mmg tak sanggup n sampai hati mau tinggal laki aku sorang2.. So sepakatlah sama2 beraya kat Bangi ja. Cuma dak Orked ja balik kampung terengganu, dak syasya sudah semestinya berkepit ngan aku..

So, hati xlah sedih pun, cuma sayu ja sbb sunyi kawasan taman aku.

Jadinya jemputlah datang rumah aku kepada sesapa yg tak balik kampung juga.


SELAMAT HARI RAYA



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

cikseed said...

rajin betul budak tecik ni teman datang ofis. selamat hari raya buat akak n family :)