nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 25, 2012

10 TAHUN


Alhamdullillah.. Hari ni 25.5.2012...

genap 10 tahun aku ngan peyut hidup bersama..

Gaduh2 manja..gaduh2 tak manja semua dah rasa.. Doa aku moga berkekalan dunia akhirat. Amin.. 

Gambar aku ngan peyut tu masa last semester kat poli.. Lebih kurang 12 tahun yg lepas.. Kenangan sgt.. Zaman tudung pesen ikat depan.. Baju kedabak besar.. Hehee.. Apa apa pun. Syukur atas kebahgiaan yg Allah berikan ini..



NOTA AKU... hari ni cuti.. Berdatingan berdua ngan en peyut... Sukerrr :))



Sent from Samsung Galaxy S2

2 comments:

cik gObu said...

happy anniversary kak
smoga bHagia selamanya

p.s amboi gambar pegang tgn malu2 eh

EraNaZeErA.. said...

thanks raja... Amin..

Hehe biasalah... Malu malu kucing... Kikikiii