nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, May 26, 2012

AKU BAGI DIA PUN BAGI


Smlm satu hari datingan ngan en peyut,. Dari klang ke bangsar village tp last last shopping kat Alamanda....

Makan makan...jejalan cuci mata...hehee...
Cuci cuci mata... Last2 en peyut suh pilih nak hadiah apa tuk anniversary...

Jadinya disebabkan aku mmg nak beli handbag tuk ke opis... So... Sengeh ler... Bila ada yg sudi nak belikan... Hehee..

Pilihan hati dah terbekenan dengan hbag Guess,.. Dan en peyut angguk tanda setuju..
So... Apa lagi... Rembat ler... Weee heeee suka suka...

































 

Aku plak... Hadiahnya aku belikan kek ja,. Hahhaa... Aci dak..
Aku order GREEN VELVET....seperti biasa order dekat fara..mg tak dinafikan sedap  (mummyzarascottage.blogspot.com.).... Selalunya red velvet kali ni kasi tukar plak.. Dan memang sedap yang hamat....

















  kek yg sgt sedap.. pagi nih dah habis licin... dak syasya yg paling byk makan..suka nau...



 

Hari ni plak... Aku otw masak laksa penang dan laksa pantai timur... Last celebrate konsepnya... Hehee
 
so.. smlm gambar masa muda belia... gambar yg tgh hangat angau bercinta konsepnya.. muka pun masing2 poyo ja...

ni gambar datingan smlm... kurang la skit poyo muka tu.. come skit..dari dulu.. kikikiii...





















NOTA AKU.... Pilihan hidup ditangan sendiri...




Sent from Samsung tablet

3 comments:

Kak Jejars said...

Happy Anniversary Kak Era ^_^.

Semoga berbahagia hingga akhir hayat dan semoga lepas ni tambah anak muehehhehe....

EraNaZeErA.. said...

Tima kasih :))

Kilang dah tutup... Kikiiii

Cikwa said...

happy belated anniversary too kak..