nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, February 11, 2013

BERFOYA2...


Sabtu lepas.. sehari sebelum raya cina... aku ngan en peyut.. g berfoya foya berdua... anak anak pos kat umah adik aku ijah jap.. hehee

Sesekali nak feeling2 mcm dedulu gak.. bercinta cintun ngan en peyut.. wlpn rasa lain gak bila anak anak xjoint..

So.. plan baik punya.. kami gi JPO johor.. pegi pagi.. mlm balik.. en peyut kata.. hari tuk aku..pilihlah dengan tenang.. nak beli apa.. dan biasalah... dia gak yg bayar.. hehee.. ada gak aku yg bayar.. aku belanja gak kemeja levis selai kat en peyut.. yelah.. asyik dia ja yg dok belanja bini.. sesekali bini plak.. hehee

Smpi dlm kul 2ptg.. tawaf menawaf.. rehat jap.. tawaf balik... belek2.. dpt gaklah rembat barang2 yang berkenan di hati.. dan baju anak anak lah yg byk dibeli.. biasalah kan.. barang2 aku ngan en peyut skit ja... tp yg sodihnya.. seluar levis yg mmg aku dok aimkan saiz dah habis... huhuhhh.. baju kemeja tuk kerja kat padini pun sama.. semua nan hadoo saiz.. so dptlah aku rembat beg guess yg suwit muwit.. nak bawa g klass konsepnya.. hehee.. aku pun belikan beg guess hitam tuk ijah gak.. sbb less 70%... 

So nmpk gayanya kena pi lagi nih.. heheeee..

Puas gaklah kan.. dlm kul 9mlm baru habis tawaf kat JPO... heee next time kena dtg lagi.. tp kali ni bawa anak anak plak kata en peyut..



Nota Aku ... solat tak perlu nak cerita.. tak semestinya tak bagitau dlm entry maknanya org tu tak solat time jejalan... yer dak...??? 



Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: