nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, February 12, 2013

SETELAH 11 TAHUN KAHWIN..


akhirnya akhirnya... berjaya dan tercapai gak nak buat nasi ayam sendiri... hahahaa.. poyo kan.. org lain dah lama gila pandai masak nasi ayam.. aku baru nak terhegeh2 mencuba..

Tp kira oklah kan... dari tak mau cuba langsung... skrg ni dan dua tiga menjak ni.. en peyut mmg tak mau mkn luar dah.. nak mkn air tangan bini ja.. sbb bini dah pandai masak katanya.. hehee.. anak anak pun sama..

So.. sejak tu lah jgk.. aku pun bersemangat waja nak mencuba.. kiranya.. boleh puji diri sendiri gak lah.. 

So.. hari ni.. wlpn baru pestime buat nasi ayam.. tp walllahhhhh.. nasi ayam aku menjadi dengan jayanya... alhamdulillah... licin... anak anak bertambah.. dan kebetulan adik2 aku dtg.. pun mkn dengan kenyangnya.. suka hati...

So lepas ni kalau nak buat lagi aku dah yakin... hehee

En peyut kata ... okes.. cuma kena bagi sedap tang sos cili tu ja.. yg lain.. sedappp



Nota Aku... sesekali mkn kat luar ok.. tp lebih best kalau dpt mkn kat rumah kan... puassssss...konsepnya...

Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: