nnf

Tentang AKU

My Photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 5, 2015

KAMI..

2015... KEMBALI BERSIARAN

setelah sekian lama... malas nak berbelog... tetiba hari ni terasa nak berbelog balik..

Hope kerajinan tu bertahan la..

2015.. bermula fasa baru..
Moga fasa baru ini akan bertambah2 baik..

2014... adalah tahun yg byk memberi kesedihan dan dugaan buat kami sekeluarga... dan yg paling sedih...

Ayah aku terlibat dlm kemalangan dan kedua2 kaki terpaksa dipotong... now ayah terpaksa menggunakan kerusi roda..

Tp syukur alhamdullillah... Allah swt masih panjangkan umur ayah...

So moga tahun 2015 akan memberi sinar baru buat kami sekeluarga..

2015...

Kakak orked dah masuk darjah 6.. 12 tahun dah umur kakak.. sekejap saja dah jadi anak dara..

Dak syasya.. dah darjah 2.. 8 tahun...

Aku.. pejam celik pejam celik.. dah semester 5... alhamdullillah... dan last sem dpt jugak capai dekan... hope next2 sem dpt capai dekan lagi.. amin...

Tuesday, May 6, 2014

JERUK PEDAS MANIS


Wowww... lama nau tak berupdate... mcm dah lupa plak ada blog... sbb blog pun sendu sendan.. tu yg bleh lupa.. hehee..

Skrg ni kat opis aku dan kekawan aku tgh menggila makan jeruk pelam pedas mania nih...hehee.. jeruk ni versi dari org tganu...

Mmg sedap.. boleh makan ngan kuah2 skali.. sbb kuah tu dimasak secukup2nya.. dan yg pasti.. tak letak cuka.... so.. tak akan rasa asid... heee..

Mula2 aku just bg kekawan rasa ja.. tp ramai plak yg nak order.. hehee.. so.. layan ja.. sib baik kak long aku rajin... hehee... 

Tp siapa yg dah order sebekas.. mesti repit order plg skit 3 bekas.. hahaa... sedapppppppp...

Sent from Samsung Galaxy Note 3

Tuesday, March 4, 2014

BERSERAH


Lama2 kelamaan..... setiap perbuatan yg tak baik akan nmpk jugak...

Skrg ni... dah nmpk sikit demi sikit...
Sgt kesian... itulah padahnya bila terlalu takbur bercakap sana sini...

Skrg.... 

Sent from Samsung Galaxy Note 3

Thursday, February 27, 2014

SAMBUT BESDAY SYASYA

22.2.2014..

Genap 7 tahun umur
 SYASYA AMEERA IRDINA

just buat small besday party tuk dak syasya... 


Sent from Samsung Galaxy Note 3

Friday, February 14, 2014

BERTUDUNG


awal bulan ni... dak syasya request nak pakai tudung pegi sekolah... katanya... dlm kelas dia 3 org ja yg tak pakai tudung.... pastu siap ckp... masa tadika dulu teacher kata org perempuan kena tutup aurat.. kena pakai hijab.. heheee

Teruk kan aku.. hehee.. anak nak pakai tudung tp tak kasi.. bkn apa.. aku tau mesti comot punyalah tudung dak syasya nanti... tp disebabkan hari2 dak syasya dok sebut nak pakai tudung sgt... so.. ikut jalah.... 

Tp satu ja aku tgk dak syasya ni... dia lagi kemas pakai tudung dari kakak dia... mmg cerewet.. bila ambil petang pun.. tudung ttp cantik kemas.. no keluar rambut2... hehee..

Skrg ni... kalau keluar pun mmg nak pakai tudung... tp aku ja belum kasi... cuma bab pakaian aku ikut apa depa nak pakai... kakak ja.. dah mula pakai tudung kalau keluar ke taman ke apa ker... keluar jejalan dgn aku belum lagi.. insyaallah... mmg aku nak bg dah.. bak kata en peyut anak nak tutup aurat.. mak plak tak kasi.. hehee..



Sent from Samsung Galaxy Note 3