nnf

Tentang AKU

My Photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, May 6, 2014

JERUK PEDAS MANIS


Wowww... lama nau tak berupdate... mcm dah lupa plak ada blog... sbb blog pun sendu sendan.. tu yg bleh lupa.. hehee..

Skrg ni kat opis aku dan kekawan aku tgh menggila makan jeruk pelam pedas mania nih...hehee.. jeruk ni versi dari org tganu...

Mmg sedap.. boleh makan ngan kuah2 skali.. sbb kuah tu dimasak secukup2nya.. dan yg pasti.. tak letak cuka.... so.. tak akan rasa asid... heee..

Mula2 aku just bg kekawan rasa ja.. tp ramai plak yg nak order.. hehee.. so.. layan ja.. sib baik kak long aku rajin... hehee... 

Tp siapa yg dah order sebekas.. mesti repit order plg skit 3 bekas.. hahaa... sedapppppppp...

Sent from Samsung Galaxy Note 3

Tuesday, March 4, 2014

BERSERAH


Lama2 kelamaan..... setiap perbuatan yg tak baik akan nmpk jugak...

Skrg ni... dah nmpk sikit demi sikit...
Sgt kesian... itulah padahnya bila terlalu takbur bercakap sana sini...

Skrg.... 

Sent from Samsung Galaxy Note 3

Thursday, February 27, 2014

SAMBUT BESDAY SYASYA

22.2.2014..

Genap 7 tahun umur
 SYASYA AMEERA IRDINA

just buat small besday party tuk dak syasya... 


Sent from Samsung Galaxy Note 3

Friday, February 14, 2014

BERTUDUNG


awal bulan ni... dak syasya request nak pakai tudung pegi sekolah... katanya... dlm kelas dia 3 org ja yg tak pakai tudung.... pastu siap ckp... masa tadika dulu teacher kata org perempuan kena tutup aurat.. kena pakai hijab.. heheee

Teruk kan aku.. hehee.. anak nak pakai tudung tp tak kasi.. bkn apa.. aku tau mesti comot punyalah tudung dak syasya nanti... tp disebabkan hari2 dak syasya dok sebut nak pakai tudung sgt... so.. ikut jalah.... 

Tp satu ja aku tgk dak syasya ni... dia lagi kemas pakai tudung dari kakak dia... mmg cerewet.. bila ambil petang pun.. tudung ttp cantik kemas.. no keluar rambut2... hehee..

Skrg ni... kalau keluar pun mmg nak pakai tudung... tp aku ja belum kasi... cuma bab pakaian aku ikut apa depa nak pakai... kakak ja.. dah mula pakai tudung kalau keluar ke taman ke apa ker... keluar jejalan dgn aku belum lagi.. insyaallah... mmg aku nak bg dah.. bak kata en peyut anak nak tutup aurat.. mak plak tak kasi.. hehee..



Sent from Samsung Galaxy Note 3

Monday, February 10, 2014

MISI AHAD PULAK!!!


Setelah 4 tahun hall atas tak dimanfaatkan sepenuhnya... tahun ni.. azam baru... hall atas akan dimanfaatkan sepenuh penuhnya.. wah.. gitu..

Lepas settle misi bilik study dak dorang tu... smlm aku ngan laki aku... menyettlekan plak misi hall atas... 

Rak merah putih tu.. beli kat ikea gak... oklah.. reger... not bad..

Skrg ni tinggal tak tau nak tau mana rak tv yg panjang hitam tu.. nak buang syg.. masih boleh guna.. tp nak guna pun dah mcm tak sesuai.. hehee

Lepas siap smlm.. rasa berbunga2 hati aku... nmpk cantik sgt... hahaa.. matiklah puji sendiri... simple... skrg tunggu astro dtg pasang 2nd decoder ja... pastu nak beli bantal besaq.. boh kat situ... hehee....

Lepas ni... dak dorang tu.. tgk tv kat atas ja.. no kat bawah dah... kat bawah... umi ngan abah depa punya.... heheee

NOTA AKU... best plak bila main deco deco nih... 

Sent from Samsung Galaxy Note 3

Sunday, February 9, 2014

MISI SIAP!!!!!


Akhirnya.. siap... gak.misi nak buat bilik study tuk kakak dan syasya..

Smlm g terjah Ikea.. sambar 2 ketul set meja study.. reger okla... seketul dlm 499... ingat nak ambil hitam dan putih.. tp putih sudah sold out.. so.. kasi rembat dua2 kaler hitam... 

Now.. nmpk selesa skit budak2 tu nak belajar... 

Sent from Samsung Galaxy Note 3