nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, February 14, 2014

BERTUDUNG


awal bulan ni... dak syasya request nak pakai tudung pegi sekolah... katanya... dlm kelas dia 3 org ja yg tak pakai tudung.... pastu siap ckp... masa tadika dulu teacher kata org perempuan kena tutup aurat.. kena pakai hijab.. heheee

Teruk kan aku.. hehee.. anak nak pakai tudung tp tak kasi.. bkn apa.. aku tau mesti comot punyalah tudung dak syasya nanti... tp disebabkan hari2 dak syasya dok sebut nak pakai tudung sgt... so.. ikut jalah.... 

Tp satu ja aku tgk dak syasya ni... dia lagi kemas pakai tudung dari kakak dia... mmg cerewet.. bila ambil petang pun.. tudung ttp cantik kemas.. no keluar rambut2... hehee..

Skrg ni... kalau keluar pun mmg nak pakai tudung... tp aku ja belum kasi... cuma bab pakaian aku ikut apa depa nak pakai... kakak ja.. dah mula pakai tudung kalau keluar ke taman ke apa ker... keluar jejalan dgn aku belum lagi.. insyaallah... mmg aku nak bg dah.. bak kata en peyut anak nak tutup aurat.. mak plak tak kasi.. hehee..



Sent from Samsung Galaxy Note 3

3 comments:

Kenari Putih said...

alhamdulillah. kdg2 kita sbg mak ni bukan apa, selain comot, kdg kesian sbb budak2 kecik lagi kan.. kesian pulak panas.. tp dah dia yg nak, eloklah kita turutkan, lagi pon benda yg elok tu kan yg dia nak buat... :)

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL