nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, August 25, 2008


SESI LEPAKKAN DIRI...


ari Sab2 aku dan anak2 tak kemana...coznyer biasaler... PEYUT keja... minggu ni peyut standby... pas2 ada shutdown same... so jawabnyer melepaklah aku ngan anak2 kat umah..... minggu ni aku rajin skit.... lepas basuh baju bebudak... aku mengemas bilik no.3 kat umah aku... coz sblm ni bilik ni dah jd cam setor... so kemas punya kemas... last2 tinggal jelah almari seketoi dlm bilik tu... bantal2 sumanya aku sumbat masuk dlm almari tu... toto aku masuk beg yg telah dikhaskan... dan letak atas almari itu... so jd lapanglah mata memandang....



abis walker si syasya amik wat main..dok boh bear kat dlm tu...


ari Ahad plak aku telah merajinkan diri sekali ... kemana yerk.???? aku dan anak2 pegi melepakkan diri kat umah adik aku IJAH... umah dia dkt ngan taman melawati... DESA VIEW CONDO... masuk ke dlm gak.. cam nak g berkelah plak... pas2 kat umah dia banyak tul monyet2... berkeliaran... aku bertolak dri umah dlm kul 9.30 pg... berenti jap isi minyak... beli roti jagung tuk anak2... dan terus berdesup menuju ke destinasi...



Orked yg suka beno dpt gi umah ACHIK ..bkn sbb dpt mkn roti jagung...



ni baru budak yg suka mkn roti jagung...satu tu sorang dia je...syer2 xmain ler...



terus terlena lps dah kenyang makan roti jagung...aman skit bw keta... kalu tak fuhhh pening aku dibuatnya....


menu tuk ari ni...mmg best...coz adik ipar aku AKA somi ijah yg masak... tereerrr gak si ZUBED ni masak... ayam masak ala2 paprik... kailan ikan masin+cendawan... sambal belacan... ngan tomato segar... fuhhhh sedap giler... rugi PEYUT xda.... dah kenyang...sembang apa yg patut... tido jap... kedebuk kedabak... lepas cita INDON... merah dan putih... baru aku gerak balik.... sampai umah dlm kul 9.00 mlm.... fuhhh penat gak...tp best coz dpt berkumpul aku dan adik2 aku...


ZULAIKA...anak adik aku..dah 6bln



Syasya yg tetiba teringin nak dok dalam doi...



orked ngan ANJANG...dok suh baca buku cite... / syasya suka sgt ngan zulaika..asyik nak cium je... / zubed tgh sibuk dok masak...






nota : best gak berkumpul reramai ni....

No comments: