nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 2, 2008

AKU SUDAH TIDAK PENING LG....

wah ari ni aku sudah tidak FENING lg... coz blog aku dah ada kolummmm COMMENT.... tima kasih yg tidak terhingga pada CIK TIPAH... kerna telah sudi menolong aku..huhuhu... sah2 aku ni still gak dibawah naungan CIK TIPAh.... coz hanya cik tipah sja yg tahu password aku...
so kepada CIK TIPAH... TERIMA KASIH TIDAK TERHINGGA.... nnt aku belanja makan yerk.. tp lepas posa la yerk... tk pun nnt kita bukak posa sesama... itupun kalu tidak ada apa2 masalah... wokey.... TOCHE...very 4...



nota : hatiku telah gumbira... dah takmau kacau atau dok godek2 lg...kang ilang br padan muka....

2 comments:

Umie said...

wah...bagus2...ada peningkatan...hehe

EraNaZeErA.. said...

umie > hehe..toche2...tp ni pun atas jasa cik tipah gak...kalu tak mmg dah putus asa tahap gaban dah..