nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, September 12, 2008

Hadiah Besday ORKED



Pyzam Glitter Text Maker

so tuk ORKED for this besday... aku dan peyut bagi Jaket LEVIS ni... bknnya apa coz jaket orked yg lama pun dah kecik... so mmg sesuai sgtlah hadiah ni.... br je aku belikan td.. tp dengan keizinan peyut gak ler.... aku g beli kat METRO ..coz rehat kan lama ari ni.. walupun posa aku ttp suka jejalan..mencuci mata... tp harga pun mmg berpatutan..coz mgkn tengah SALES ni...

cantik kan??


so lps ni kalu kuar mana2...leh ORKED ni melaram ngan jaket baru dia...kalu x asyik dok ulang yg jaket dia dah kecik je...xckp suh beli..pandai betul ORKED ni...ada udang disebalik batu tau...

No comments: