nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, September 15, 2008



SIBUK!!!!SIBUK!!!! di HUJUNG MINGGU....



mulai skrg AKU sibuk!! sibuk!!... .... so no aktiviti hujung minggu berpoya2 lg... coz aku kena siapkan tempahan aku yg dah nak mencecah...jeng jeng...3000 biji bg SAMPERIT... dan 1000 biji bagi biskut MAKMUR..setengah org panggil biskut SUJI...rasanyalah... so....besok aku cuti.... nak siapkan dulu biskut MAKMUR yg tuannya nak awal skit.... RABU selangor cuti...so masa tuk SAMPERIT plak... dan khamis...HMMMM nak pikir dulu nak cuti ke tak...


tp dlm sibuk2 tu ari sabtu dpt kuar jap ngan peyut...shopping baju raya aku plak..heheh..coz peyut dah janji..walupun sibuk giler...aku ttp kuar jap.. pagi tu g potong rambut skit..aku bagi pendek terus paras bahu... so lepas tu terus berdezup ke ALAMANDA...tp suar yg aku nak sumanya xde saiz... bknnya apa...sbnrnya aku dah gumuk.... so dah xde kitarang berdezup plak ke MINES..... so pilih punya pilih... dptlah suar yg aku nak...tima kasih yerk peyut... coz banje era... cuma kasut je belum beli... coz dah xsmpt... len kali yerk..peyut banje lg....

apa2 pun aku SIBUK!!!!! SIBUK!!!!!...

saja nak mengenterpremkan balik biskut SAMPERIT AKU... hehe....





No comments: