nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, October 8, 2008


BeRwAjAh BaRu...


petang smlm terkezut aku bila peyut balik... bknnya sbb dia balik umah... sbb aku nengok rambutnya yg panjang dan mmg aku suka tu dah dipendekkan.... ishhhhh geram tau... hehee over plak yg geram...mcm la rambut aku ... tp aku mmg suka peyut ni rambut panjang... br nmp coollll.... ni bila dah rambut pendek nampak cam bulat plak...cam bebudak....


bila aku tanya...kata peyut bayar nazar....oklah peyut... lepas ni bila dah panjang jgn gegatal nak pendek lagi tau...


sebelum...


selepas...





No comments: