nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 6, 2008



MaRi MeReMpiT.... & BoRia KaMpUnG PiSaNg...


cuba tgk Syasya...melentik giler... gambar ni masa raya ketiga...syasya dan damia..






ni plak smlm... masa nak pegi beraya rumah sepupu aku kat banting... saja kali ni aku beli baju sama... seronok gak nengok anak pakai baju sama...jadi boria...meriah gitu... eeeee i like...


masa dlm lif..muka orked tengah merajuk..




minggu ni mgkn aku sefamily akan balik beraya kat Terengganu plak... rumah kuarga Peyut... tp belum pasti lagi... coz peyut aku standby... kalu ada pengganti bleh la... kalu tak next week jelah....(org berbudi kita merasa..org dah ganti kita, kita plak ganti org...harap2 gitulah....)



No comments: