nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, November 7, 2008

MSG DARI IJAH...


Pepagi ni pada jam 6.09 pagi aku dpt msg...terdetik di hati aku... sapelah pepagi ni yg antar msg... takut dan risau pun ada jugak...

tp bila aku bukak je msg tu...rupa2nya msg dari adik aku.... ijah... msg ijah berbunyi mcm ni...


"Hari ni kalau Zulaikha masih ada, dia dah 8 bulan..."


ringkas je msg ijah... tp begitu mendalam sekali.. aku paham ijah masih sedih dan masih terlalu mengingati Arwah Zulaikha... terlalu rindu dan terlalu ingin memeluk dan mencium Arwah....

kenangan ijah bersama Arwah Zulaikha....

Aku hanya dpt membalas dengan kata2 sabar, sedekah Al-Fatihah kepada Arwah dan Arwah telahpun menjadi Bidadari Syurga.... untuk makluman Zulaikha dilahirkan pada 7 Mac 2008 dan hari ni kan 7 November... td masa aku berbual ngan ijah di telefon pun ijah masih ckp perkara yang sama dan nada suara jugak kedengaran sayu dan sebak saja... Sabarlah wahai adikku... yang pasti Arwah sudah jadi Bidadari Syurga dan tenang setenang2nya di sana...

Nota : sedih sgt bila aku teringatkan nasib ijah... apakan daya ini semua ketentuan ALLAH yang Maha Esa....

AL-FATIHAH untuk Arwah Zulaikha...

No comments: