nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 26, 2008


AKU DAH BALIK.....

waaaa... letih giler......
aku balik dri PD ari Rabu....



sampai umah dlm kul 2ptg....
terus masuk bilik membuta
sampai kul 5.00 ptg...

badan jgn cita ler.....
sakit merata2....
kejang sana kejang sini...

Almaklumlah.....
dah lama tak buat aktiviti lasak2....

kursus ni best...
walaupun sblm tu aku cam xnak pegi...
banyak aktiviti...
tp mmg hapening giler...
enjoy giler....
best giler...
seronok giler....
cuma aku belum giler je lagi...
hahaa....


story mory and gamba2
masa aku gi PD tu
akan diceritakan...
next week....

coz gamba2 xda ngan aku...
coz aku kan peserta kursus....
so ada ngan jurugamba opis aku...
ari selasa baru dia masuk keja....

so................. next week jelah....
aku cite....
kalu cite skrg gambo xda...
mcm xreal plak...


wokey.....tu ja.. yg aku ada idea...
tuk pagi ni...




bergamba masa nak balik... bersama geng2 hapening





nota : BOS AKU CUTI SAMPAI UJUNG TAHUN... WAH....
MERDEKA LA AKU SEKEJAP... TP PRESTASI TTP MENUNGGU UTK DISIAPKAN....

No comments: