nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, December 15, 2008

BERTIGA....


huhuhhh... start ari ni sampai Khamis malam....
aku tinggal bertiga ngan anak2 je...
Peyut berkursus di Muar JB...
hmmm... terasa gak kesuyian sebenarnya...
coz Peyut mmg jarang kursus di luar KL...
dah tu sampai 4 hari plak....
mmg boring giler.....
coz takde teman nak bergaduh...
tp gaduh2 sayang jelah...
bukan gaduh terbang pinggan mangkuk yerk...
no...no...no...kabi nahi...


yg bestnyer... Peyut dah balik....
minggu depan aku plak kena pegi berkursus....
tp kat PD je... 3 hari.....
isshhhhh malas giler nak pegi... coz
kursus kali ni... kena tido kat dlm hutan...
dalam kemah....
nii yg memboringkan aku ni...
coz minggu depan dah ler... hari cuti aku....
so mmg leceh giler ler....


ni kena pasang strategi nak bodek BOS...
xnak pegi kursus....
minta2lah bleh... jgn BOS kata bleh BLAH dah
ler....



LAMBATNYA NAK TUNGGU ARI JUMAAT....
SBB PEYUT DAH BALIK...

cam over plak aku ni kan... POYO tul....

No comments: