nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 12, 2008



JANJI....

eh... ko janji yerk...
kalau aku cite ni kat ko...
jgn plak ko cite kat org lain...
janji tau...


eh... ko kan dah janji...
ari ni nak gi jejalan kat tutttt...
apasal lak ko gi tukar plak...


eh...aku ada story baik punya...
tp ko kena janji tau...
biar pecah di perut
jangan pecah dimulut ko
yg ala2 mak limah plak...


ha... mana janji ko...
kata nak bayar hutang aku bulan ni...
ni dah nak abis tahun,....
pun ko tak bayar lagi...
janji konon...


abang janji tau....
janji jgn kawin lain....
janji tau...
hanya ayang sorang je dihati abang tau..
janji....
kalu tak nanti ayang sunat abang...
oppsssss.....


hehe... kenapalah aku duk tak duk membebel cam mak nenek plak kan...
tp tulah lumrah sebenar kehidupan kita....
kalu kita bercakap mesti akan terkeluar perkataan JANJI....


JANJi tak nak bocorkan rahsia org yang percayakan kita....
yg sanggup berkongsi cerita suka dan duka...

JANJi... nak bagi itu, bagi ini... nak beli itu, ini....
semuanya ada perkataan JANJi...


hehe.... itulah mukadimah aku utk entry aku selepas bercuti sakan...
sebenarnya... kan hari jumaat lepas aku ada wat entry
TERASA...
dan ada ayat aku yg mengatakan PEYUT nak belanja
speck itam.....


ha... nila tujuan aku...
PEYUT dah tunaikan JANJinya....
beli speck baru untuk aku...
speck itam... jenama CK....
cumil... menarik lagi tertarik...
dan .......


lagi cumil bila aku yang pakai...
hahaa.... poyo tak....
tp aku peduli apa....
mmg aku rasa cam cumil je...
PEYUT pun kata...


anyway... thanks very 4 yerk..
wahai PEYUT ku...

i likeeeeee.... itu speck...





seperti yang diJANJikan oleh PEYUT... hasil pelihan PEYUT gak...



dan .....


inilah hasilnya bila speck itu terletak dimuka ku ini...
hahaha...aku suka...



No comments: