nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, January 21, 2009


BODEK....


skrang ni bulan penilaian PRESTASI...
bila dah nama PRESTASI...
maka ramailah...
yang naik tanduk 2 kat kepala....


aktiviti BODEK BOS telah bermula....
kalau BODEK utk diri sendiri dpt
cemerlang.... oklah...jugak.... walaupun kurang OK sebenarnya

ni tidak...
dah lah memBODEK utk dpt cemerlang...
tp disamping BODEK itu...
terselit unsur2 menjatuhkan
org lain...

apa punya MANUSIA la...
aku heran gak...
kenapa kita perlu memBODEK BOS....
untuk dpt cemerlang...
kalau dah kita tahu kerja kita mcm mana...
so tak perlu takutlah...

dan

tak perlulah nak menjatuhkan org lain...

bagi aku...
terpulanglah apa BOS nak kasi....
yang pasti aku tahu kerja aku settle
dan aku kerja dengan ikhlas...

Lantaklah...
kalau BOS kita menilai kita secara
tidak adil...
bukan kita yang berdosa...
yang nak jawab dengan ALLAh....
dialah....

tp kan...
dulu aku dok pikir org yang suka
memBODEK BOS ni...
orang bawahan je...
tp sebaliknya pulak sekarang ni...


yang KAKI BODEK...skrang ni...
ramailah yg tergolong dari PEGAWAI .....
HATI mcm BUSUK je...


hmmmmmmm apa nak jadi dunia skrg....

No comments: