nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, May 10, 2009

BERDOA....
Salam pada korang suma....
Aku just nak minta pada semua yg dok jengah blog aku ni... agar berdoa agar bapa kepada
kawan baik aku (CIK TIPAH) yang mana telah diserang angin ahmar... dan masih tidak
boleh bercakap dan lumpuh sebelah badan... marilah sama2 kita berdoa kesejahteraan bapa dan
ahli kuarga CIK TIPAH .....
YA ALLAH... KAU sembuhkanlah abah .... dan
kuatkanlah hati keluarga itu ....
amin amin amin.....









nota AKU : hanya yang melalui dapat merasakan apa yang telah terjadi... aku sebagai sahabat hanya mampu berdoa.... kepada CIK TIPAH... sabar, tabah dan kuatkan semangat demi mak dan ahli kuarga yg lain....

3 comments:

tipahvogue said...

huhuhu....terharu aku ngah...tq so much ya!!!

EraNaZeErA.. said...

hari ni hari hang deq... satu hari nanti mungkin ALLAH akan uji aku plak... lagipun kita kan kawan....

insyaalah aku hanya dapat membantu dari berdoa ja...

sW33tdARLiNG said...

cuba cari tukang urut reflexology...