nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 20, 2009




MARI BERINGAT....




FITNAH ITU DOSANYA LEBIH BESAR DARIPADA MEMBUNUH....


insaf2lah... minta ampun padaNYA..




nota AKU : Lu pikirlah sendiri.... lalalala



5 comments:

AQisH said...

uisshhh..pehal tu era..mcm marah jer munyiknyerr huhu..

EraNaZeErA.. said...

to KAK AQISH >

takde pehal sgt pun.. saja je... berkongsi ilmu gitu...hehehe... sbb masih yg tak tahu hukum menfitnah... coz tak henti2 nak wat fitnah... hmmmmm

nurul izza said...

ye..xbek fitnah2 ni..dosa beso..huhu

tipahvogue said...

sapa lak yg petnah hang nih weih???

EraNaZeErA.. said...

to NURUL IZZA >

mmg tak xbek.. tp yg tu la dorang suka.. hmmm...

to TIPAH >

org yg dengki ngan aku... ni aku belum jd artis lg... tu pun dah dengki.. kang aku jd artis cam KAJOL dan secantik KAJOL lgi dorang dengki gila babas punya...hehehe.... tp malas nak layan biar jelah... kang lenguh berenti la tu..