nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 29, 2009






NI LA AKIBATNYA....



huhhh... sejak pindah dok umah atas tanah ni... aku agak amatlah kepenatan gitu....

penat plak rasanya dok mengemas... baru je aku menyapu... tup tup aku nengok cam semak n sepah2 lagi...

tp bab tu aku kurang kesah la sgt... coz.... bkn sepah tahap gaban... tp yg aku penat....

sbb... see the gambar kat bawah tu...



ni la penyebab kepenatan aku.... hari2 si kenit SYASYA ni nak pegi taman... orked pun sama gak... huhhhhhh letih aku rasa... ingatkan bila balik petang nak la lending2 baik punya sambil dok tengok cita MATAHARI... tp hampehhhhh.... tak bleh langsung...



orked skrg ni dah pandai jg adik... bolehlah harap skit...

tambah plak si ORKED skrg ni dah ada kawan... nampak ja... kawan dia p taman... haaaa apa lagi... sibuk la dok ajak aku.... kalu tak bagi.. siap buat aksi kesian.. dua2 dok melepak depan pintu pagar sambil muka dok lekat kat gate ..... cam org kena penjara ja... huhhhh sungguh pandai acting... geram...


skali tu ORKED pernah ckp kat aku cenni...


ORKED : umi tau tak... kawan kita kalau pegi taman... tak de pun umi dia teman... dia pegi sorang2 je... tp kita kalu nak pegi mesti kena pegi dengan umi.... bagilah kita pegi sorang2 jugak...

amboi2.... so bila aku terang balik takut kena culik baru la dia tak ungkit2 dah...


aku walaupun depan rumah ja taman tu... fuhhhh aku tetap tak bagi orked pegi sorang2... benda nak jadi.. bukan kita tau bila... tambahan skrg ni... petang2 kat taman tu still dok ada MAT2 Bangla n INDOn dok lepak... ishhhhh minta simpang la....

dah la skrg ni dah 3 buah rumah kot dah kena pecah... waktu org pegi keja... risau plak aku...



dari arah taman... dkt bebeno.... hari2 mau...



nota AKU : panas.... :P

6 comments:

kakpiah said...

betoi tu era.. biaq penat sket tak pa..
benda nak jadik sekelip mata jer..
iskk..
takot aku..
anak2 aku nih walopon lelaki.. tp kalo dah pindah sok.. musti aku teman gak kalo depa nk pi padang..
takot laa.. ilang mana nak carik? jiran skarang bkn mcm jiran dolu2..

EraNaZeErA.. said...

to KAK PIAH >

betoi3x... tak kira anak lelaki ke pompuan ke... kita tetap kena pantau 24jam... benda nak jadi... tak tau bila... aku mmg takut sgt bab tu.. pintu pagaq setiap masa aku manggakan...

NISREEFA said...

baik kita berjaga2x dari awal dari dah terkena baru nak cegah kan..

EraNaZeErA.. said...

to KAK IMA >

ya betul tu kak... kalau dah kena... apa lagi boleh buat... nangis tak berlagu jawabnya... minta simpang suma tu terjadi kak....

~ NANA ~ said...

hahahaha...gelak beso aq baca n3 ko...sebab apa tau..anak2 aq ada kat sebelah ni ha...dok bebel kat aq...bila nak p taman ...nak jumpa orkid and sysya...

beb..aq bawa ritu...pepagi buta...time orng tdo...saje..kunun2 joging la...hahaha...bukan pe beb...nk p petang2...si kecik tu dah lasak sgt...x larat aq...so main dlm pagar jelah..hehehe...*kejamnye aq*

EraNaZeErA.. said...

to NANA >

tah ko ni... sian anak ko... si orked dok tanya gak.. mana unti tu.. tak dtg pun... pepagi buta mana ada fill bebudak tu nak main.. tak da org...

tak baik tau... len kali ko bawa je.. ko nak dtg taman... ko roger aku... wokeh bebeh