nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, June 3, 2009



DAH BERUBAH....



kejap je... masa lahir... lain... skrg dah masuk 44 hari.. lain sudah...

tp cumil... mata beso...
MUHAMMAD ALEEF FIRDAWI... (anak akak aku)


seminggu lahir



skrg...
nota AKU : hmmmmm aku tak sabar plak nak dpt bby boy.... minta2lah dapat.... :D

6 comments:

rynn2506 said...

kak era,
kite suke tgok dia masa time seminggu tuh....hehehe.....
kecik² dah pandai pose dpn kamera...
dah sebulan lebih pandai senyum lg tuh....

EraNaZeErA.. said...

to RYNN >

tu la kan... baby skrg dah tak mcm dedulu... skrg ni kuar je dari perut... dah celik mata....

bila sebulan plak.. dah tau nak senyum2... mcm tau je org nak amik pic dia.. hehehe

rynn dah scan ke bby apa...????
semoga rynn selamat melahirkan... dan rynn n bby sihat hendaknya... amin amin amin

~ NANA ~ said...

alalala....shomeynye....
beb...aq doakan ko 'lekat' beb...insyaAllah..murah rezeki dpt boy....wops...jgn ko nak doakan kat aq gak....aq nak tutup kedai dah....hahahaha....keji x aq?? wahahaha....

EraNaZeErA.. said...

to NANA >

thanks beb... tp aku kalu nak ngandung lepas bulan 3 tahun dpn la... kan aku ada projek besar punya... hahaha....

woi.. ko tu masih muda dari aku.. apasal tutup kilang... cuba lagi.. mana tau dpt anak laki gak... takde2 aku ttp nak doakan tuk ko gak...

amin amin amin...

rynn2506 said...

kak era,
kite dah scan tp bby skrg gak pandai main nyorok² kasi suprise...wakakaka...
x nmpk jantina lg la kak....
akak tu bile lg....
ceh ceh...kite plak yg x sbr....

EraNaZeErA.. said...

to RYNN >

ooo.. bby nak kasi mama dia tertanya2 tu.. takpe rynn.. tak kisah apa jantina.. janji bby n rynn sihat hendaknya... amin