nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, June 30, 2009


HA!!!!!!! TENGOK APA TU ????????????



tgk... sampai cam 2 skali SYASYA mendongak....


ha... nila benda alah yg Syasya dok dongok tengokan tu....
tp syasya ni naik je MENARA TAMING SARI ni terus peluk aku... takuttttttt...
.......................................
....................................................................................



Tetiba..... ari ni terasa mood nak hapdet... datang...hehehe..

so.... meh layan jelah gambo2 masa kitarang sefamily gi BERPOYA2....

habiskan cuti sekolah kat MELAKA.... dan merangkap pegi kenduri Member opis kawin...
kitarang tido kat Hotel sri malaysia....

so.... maleh nak taip... layan jelah...

see syasya the over.... bila bergambo... ada je aksi mulut mucung tu...
lepas kenduri... weols g TAMAN BUAYA..



bergambar kenangan bersama BUAYA

lepas tu...balik rehat... malam kuar lagi..

bergambar ngan BECA BERHIAS... naik seround pusing BANDAR HILIR...
tp bagus ABANG BECA ni... tau hal SEJARAH.... betul2 aku rasa cam PELANCONG....
lepas tu... kitarang gi naik benda alah ni plak....




tak taulah malam tu nasib weols baik kot... sekali naik weols merasa 7 pusingan...
aku ckp kat peyut.. ntah2... sistem tengah rosak tak.??? coz manusia ramai lagi dok beratur nak naik... heheh..



muka happy coz nak mandi kolam....

lepas dah syok2 mandi kolam... checkout... pastu berdezupp ke ZOO plak...




see zirafah n zibra pun bleh berkawan...
tp kita ni.... asyik ....... nak menjeles... mendengki... mengaduh...
dah habis tenaga.... masa tuk Balik BANGI...
syasya yg happy....
nota AKU : 2 hari rasa tak cukup plak.. kena p lagi ni...

2 comments:

Bitt said...

cute sgt dua2 nih

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg makan kenduri kat blog gua..Folo baca doa skali pun takpa..