nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, June 1, 2009

ORKED PUNYA HAL PLAK....



permintaan ORKED akhirnya tertunai......
tarraaaa..................


Orked bersama BASIKAL BARU...

tp sian anak aku ni... dah umur 6 tahun pun still beroda 4 lagi... almaklumlah .... dulu kan dok umah atas angin... mana sempat nak belajar main basikal... skrg baru bleh... hehehe... so petang2 je asyik nak gi taman bawa basikal....





nota AKU : anak happy aku pun :D


8 comments:

Elyn said...

cepat je tu nk pandai.... ko lepaskan luar umah konpem pandai nnt heeheh

EraNaZeErA.. said...

to ELYN >

tp masalahnya... aku plak malas nak dok tercongok tunggu.. kang biar sowang2... kang takut kena culik plak... skrgkan dunia dah tak aman...hehehe

nn said...

hehehehe...
xsampai ati kalo biarkan keinginan anak2 xtercapai kan...
hehehe...
xlama lagi pandailah guna tayar dua tuh..
go orked go...

EraNaZeErA.. said...

to NN >

mmg betul... tp selagi tak melebihi batas kemampuan kira ok lah kan... kalu nak yg harga riban2, jutan2... fuhh mana mau cekau.. hahah...

tu la skrg ni pun baru belajar dah suh buang satu tayar.. eksen tul budak ni...hehehe

NISREEFA said...

tak pe la eera.. budak2x nie cepat dapat.. tengok2x nanti dah laju je dia mengayuh..

EraNaZeErA.. said...

to KAK IMA >

hehee... mmg pun bab2 main ni.. serah kat budak2 la kan.. konpem kejap je dah pandai... hehe

nAnA_jAnEz said...

budak2 cepat belajar kan...macam tinggi jek Orked ni...

EraNaZeErA.. said...

to NANA >

mmg cepat... orked ni tinggi ikut abah dia.. kalu ikut umie...hmmmm jawabnya... cumil jelah... hehehe