nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, July 29, 2009




BLOGGER'S BOWLING..... TERHEBAT....huahuahua..




wah... dah basi cita baru aku terhegeh2... nak wat entry... bknya apa... aku dok tunggu member2 blogger yg lain upload gambo... pastu aku pun apa lagi... CILOK TIME... hehehe... sbb ari tu aku mmg tak snap gambo langsung... coz aku busy melayan PE'EL si kenit SYASYA yg amat lasak n buas mengalahkan budak lelaki... huhhuhhhh..... penat woooo..... tp enjoy coz dpt la kenal2 ngan member2 blogger yg lain...



so.... suma gambo2 ni kredit... kat CIK TIPAH, MUMMYSYA n MR.HAZIZUL... ACHIK (bakal Mak mehantu cik tipah), KASEH...... sowy.... terpaksa mencilok gambo2 yg mmg dinanti2kan....

so meh layan gambo2 masa hari kejadian...




pengajur... cik tipah, mummysya... n musuh aku... nogha... hehehe...
(tp dua2 terlupa nak bawa asid... tp ari tu si nogha ni bawa bodyman dia... aku hanya ada si kenit syasya.. so pospone next timelah simbah2 asid....)



gambar ngan penganjur2... baru ada si KAK WOS ni...
beliau amatlah sibuk melayan pefinat.... almaklumlah.... blogger pemes gitu...


masa tengah daftar...




lepak tolong mummysya kat kaunter pendaftaran...


apa la yg cik tipah, kak wos n miss jiejie dok nengok tu...
(kak wos...n cik tipah baju satu kedai..gitu..)



lepas settle game..... MUMMYSYA N MR.HAZIZUL... buat besday tuk sweet little girl.... ARIESYA... cantik giler kek besday Ariesya... (thanks yerk.. kin n mrhazizul...coz sponsor makanan tuk hari tu...)









para blogger dok bergebang...



time tima adiah... ehhh apasal lak besar senyuman aku tu yerk...


aksi.. gaduh2 cayang nak simbah asid ngan mummysya plak...



and.... gambar beramai2......





last skali... bukti gambo yg telah diambil oleh MR.HAZIZUL.... gambo syasya tengah berlari....

mmg lasak giler si kenit ni.... aku yg jd haru biru...






nota AKU : best.... enjoy... next time... silalah buat lagi...


6 comments:

mummysya said...

Syasya gaya pelari marathon kan...

Era, Nogha tu penkut, duklah sbuk nak simbah rg degn asid, cettt!!! Tulah, cakap lebih habuk tarak...

Kalo berani meh lah nogha, komen sini....

Muahahahaha!!! lepas nie takmoh simbah asid boleh, tukar lain plak.....

EraNaZeErA.. said...

to MUMMYSYA >

pelari yg buat aku sempot...

hehee... tu la kan.... tp sib baik si nogha ni takut. kalu tak mati ler aku....

kalu takmo simbah asid.. ko nak simbah apa plak... simbah tutttt... oppsss...

Kaseh said...

Era kish2 syasya utkku... dia dok nak kejar apa tu masa tuh....anyway besh kan gath tu.. nati kita jmpa dating2 lagi ya.. salute sket kat kin tipah nogha n wos.. mabeles event..

Kaseh said...

yang..kidnap gambo sket ehh.. hehe

*Miss Geli^ said...

aku bukan takut..aku lupa bawak henbek aku..dalam henbek aku simpan itu asid...

hhahah..aku takde la rasa nak simbah asid ka era...sebab era takde pun jeling2 laki aku..hahhahahah


syasya tu lari dari aku..dia takut kat aku..padahal muka aku la paling baik sekali..

EraNaZeErA.. said...

to KASEH >

wokeh...kang aku kiss sama dia... entah la.. yg aku tau dia yg lari aku yg sempot... aku nengok si syasya lileks ja.. heheh.. wokeh.. nnti kita suh itu penganjur buat lagi....

amik le.. aku pun kidnap dr yg lain. hehehe

to CIKGELI2..>

aku caya.. sbb ko tmpg beg aku simpan purse ko... sib baik aku tak rembat 2 keping...

aku mmg tak jeling laki ko... tp laki ko yg jeling kat aku.. tp sembunyi2.. tkt kang ko simbah asid kat dia lak.. hehehe... tak caya ko lik tanya dia... hahaa...