nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, July 31, 2009



TUDUNG SYRIA...



lepas tudung ikin...menular pula tudung syria..... dan aku salah sorang yg ingin mencuba....

dan aku rasa mmg senang... dan ringkas... dan yg paling penting... murah... dlm RM10.....



dulu masa tudung ikin...aku pernah beli satu tp aku rasa cam kureng sesuai bila aku pakai... coz aku pernah mencuba di rumah dan peyut ckp cam BIBIK je... so... kesimpulannya.... aku tak dibenarkan pakai dah... tp bila aku pakai tudung syria ni dpt green lite.... hehehe.....



best best... senang lagi murah.....



panjang n tembam plak aku jdnya...




nota AKU : pssttt.. ayong ok tak????? ayong ada kita kisah kan....!!!!! sila pahamkan yerk ayong....

9 comments:

*Miss Geli^ said...

aku tak leh pakai tudung ni la..jadi penyek kat muka

i mean, tak jadi muncung...

jadi buruk muka ai yang sememangnya buruk

EraNaZeErA.. said...

to Miss Geli >

ye ke.. kalu ko nak jd muncung.. ko letak tmpt cungkil gigi kat tengah2.... sah2 muncung...hahaa....

buruk ke.. kalu dah cenntu taknyah simbah asid ler... nnt kang lagi burukk....hehehe...

ayong said...

ok jer....dah jgn nak kisah2 lagi....wat xtau jer....kalu duit gaji ko kurang baru bleh kisah k....

EraNaZeErA.. said...

to AYONG >

ye ye ye... aku mmg tak kisah dan malas nak amik kisah...dan tak kuasa nak kisah2 ..... dan juga.... lantak p la nak jadi apa... yg penting mcm ko ckp jji gaji aku tak kureng kan...

kak wos said...

puan era,
aperkah perbezaan di antara tudong ikin dan tudong syria ni aa?
saya tgk cam sama jer?
ker saya yg buter seni??

sila bantu saya..

NISREEFA said...

heheh... baru nak tanya ape beza tudung ekin ngan syira nie tp dah ada org tanya... sila jawab pn era

NISREEFA said...

heheh... baru nak tanya ape beza tudung ekin ngan syira nie tp dah ada org tanya... sila jawab pn era

jesnita_ns said...

mmg suai ngan akak...dah mcm minah arab dah..hehheee

EraNaZeErA.. said...

to kak piah & kak ima >

tudung ikin n tudung syria dr segi pandangan nmpk mmg sama... tp tudung syria ni... ada anak scaf kat dalam tu.. ada dua kaler..leh tukar2... pakai yg anak baru pakai yg luar plak..

tp bila kita pakai tdg syria ni.. kat dpn tu takler jd cam tudung ikin.. nmpk tinggi ONING... tudung syria cam melekat kat dahi skit...

tu yg nampak muka i ni cam ala2 MINAH ARAB... heheehe... kalu i pakai tudung ikin nmpk cam BIBIK ...

nnt i amik gambar tunjukkan yerk...

to JES >

wah... mcm minah arab yerk... eeee... ni yg best ni.. kena beli lagi banyak ni...