nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 1, 2009




MASIH TIDAK BERJAYA.... huhuhhhhh...



aku masih... tidak berjaya... malam ni....

tuk buat biskut.... kerna sakit kepala datang menjengah jugak.... huhhhhh....

ni pun aku baru bangun tido... lepas aku pekena penadol laju dalam kul 9 pm tadi..

bila bangun pandang kiri kanan.... Orked n syasya dah tido.... n syasya tido berpegangkan

botol susu... So maknanya.... Orked yang buatkan.... Alhamdulillah.... dah boleh diharap anak

dara aku ni....

Orked masih lagi kuat berpuasa.... walaupun tidak bersahur..... syukur Alhamdullillah....(cewah cam bunyi iklan org kaya plak..hehehe)

so.... harap2 besok aku mampu dan yang penting tetap kena kuat.....










nota AKU : sampai dari kampung dalam kul 3.30 am.... hari ni berbuka hanya dengan Orked n syasya je... coz Peyut.... keja... breakdown..... ni pun belum balik lagi.....


5 comments:

mummysya said...

dah besar orked, dh pandai jaga adik nampaknya.

senang sikit kan.

rynn2506 said...

kak era, semoga cepat sembuh dr sakit kepala tu ye...

orked tu mmg dah nmpk sifat keanakdaraannye la kak..dah boleh diharap pon..cayalah....

Elyn said...

dh bule diharap orked ek....

EraNaZeErA.. said...

to MUMMYSYA >

ya dah besar.. nak sama tinggi ngan aku dah pun..hehehe... alhamdulillah... mmg dah bleh harap...

to RYNN >

thanks rynn... hope sampai ke besarler rajinnya...

to ELYN >

alhamdullillah..bolehlah... takat2 kerja yg ringan2...

sWeEtdARLinG said...

kalo makan panadol pun tak jalan, maknanya nak kena upgrade lagi ubat tu.. migrain ke apa? kalo migrain, cuba makan caffox.. cepat ilang