nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, September 20, 2009

SEDONDON... DI PAGI RAYA...


live dari Terengganu....
tetiba... tahun ni.... bolehlah dikatakan sedondon... pink kaler....





Orked n syasya.... syasya yg susah sgt nak bergambo.....






walaupun.... tak sama sgt kaler nyer... tp tetap nampak sedondon gitu.... hehehe... mmg tak rancang langsung nak sedondon.... kebetulan....
raya tahun ni.... kakak ipar aku yg masak... nasi minyak, kurma ayam, nasi impit ngan kuah kacang dan jelatah....
hati aku.. seronok la jugak.. tp tetap syahdu... teringatkan kuarga aku dikampung.... huhhhhhh..... teringat ayam masak merah n daging masak hitam mak aku.....
kalu jadi.. mungkin kami akan balik kedah dalam hari raya ke 4.... insyaallah....
nota AKU :........ sama tapi tak serupa .........


8 comments:

yus said...

Kak Era..

Selamat Hari Raya!!


Masih di Terengganu ker? atau dah gerak balik Kedah??

Safe journey ya!!

EraNaZeErA.. said...

to YUS >

Selamat Hari Raya.... maaf kalu ada yg ter ter yerk.....

Masih lagi kat terengganu.. tak balik kedah kot... coz orked tak puas lagi.. nak mandi pantai katanya... hehehe...

hari jumaat kitarang gerak balik kedah.... jumpa disana yerk.. cewah....

l i n a said...

kate tak sedondon taun nih.. hee.. ni mesti last minit beli baju raya asben ko kan.. aku dah kat opis nih... boring gila !!

EraNaZeErA.. said...

to LINA >

hehehe... laki aku pakai baju bapa mertua aku... hehehe.. kebetulan ada kaler yg sama ngan baju aku n anak2... apa lagi.. rembat jelah... dah terus sedondon...

ko dah keja dah... gi lar mengular...

~ NANA ~ said...

beb...selamat hari raya..mohon ampun dan maaf kira aq ada terkasar bahasa kat ko ke...terbuat ko terasa ke..kira yg ter ter sume la...pss..bila nak buat open house ni..laksa laksa..hehe

EraNaZeErA.. said...

to NANA >

samalah aku.. aku pun minta maaf gak.. ter ter selama ni..kan... hehehe.. open house tunggu umah org kaya wat dulu.. baru aku menyusul... sapakah????

hehehe.. ok.. ko ckp je bila nak dtg.. aku wat laksa tuk ko..

sWeEtdARLinG said...

tganu kat mana? aku kat pasir panjang.. huhuhu tak tahu ko balik tganu gak, kalo tak aku jemput datang ke umah

EraNaZeErA.. said...

to Sweetdarling >

tganu.. kat kemasek kemaman.. hehe... takper..raya next time... tahun 2011... hahaha... ikut giliran katakan....