nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, November 23, 2009


BILA DAPAT INI...



Dak syasya ni ... amat gemar... kalu dapat durian...
mmg hantu durianlah...
kita yg tak teringin terus jd teringin kalau tengok
cara dia makan...............
kalau sebiji durian (yg kecil) sorang dia ja habis di pulunnya...



hmmmmmmmmmmmmm... sedap.......
nota AKU : tetiba teringin durian..............

5 comments:

Ibuhani said...

dah baik demam ke si syasya ni.......eluk jer makan durian :)

EraNaZeErA.. said...

to IBUHANI >

yg demam tu si kakak ORKED... syasya tak... hehe.. tu yg rembat durian baik punya... hikhikss

Shima said...

Aik, teringin ada apa2 ke? Entah2 Syasya nak beradik ni?

Elyn said...

tak panas ke badan die lps mkn durian tu?? berani tul budak ni mkn hehehe

EraNaZeErA.. said...

to KAK SHIMA >

ngeh ngeh ngeh..... :)

to ELYN >

tak la plak... dia mmg sangat berani n berahi ngan durian... hehehe....