nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, November 18, 2009

NAFSU....



pening pening pening....
aku dalam minggu lepas n minggu ni ....
mmg dilanda satu tabiat or nafsu .... yg mmg aku takut selama ini.... huhuhhh...
nafsu makan aku amat menjadi2....


kredit to pckg


dan yang paling ketara bila pagi tadi aku nak pakai pant suit aku..
dah tak longgar cam selalu... udah ketat dong... huhuhhhhh.. tidaKKKKKKKKKKKK!!!!
terus aku tukar misi ari ni... pakai baju kurung je....
tp nafsu aku masih lagi kental....
sampai ja opis... dlm kul 7.30.... ketik kad dulu... terus aku berdezup ke kafe....
beli nasi lemak & nescafe ais..... terus NGAPPPPP ja.... tak pikir dah pasai baju yg tak muat tadi...




sedap kan.. mcm mana tak ngappp ja - kredit to pckg

tp lepas dah kenyang... keluar bunyi apa yg patut....
terus otak aku terfikir kembali.... kes baju yg tak muat tadi.... waaaaaaaaa.......
matilah aku.. udah gemuk....
kena pasang strategi balik ni... mcm mana nak bagi leh muat baju tadi...
tp... perut aku masih lagi suh isi....
tp..... kalu tak diisi............... lain plak jadinya.... huhuhhhhhhh....
stresssssssssssss ni....


APA YG AKU MAKAN SEMALAM :
7.30 pagi - popia goreng 2
9.00 pagi - nasi lemak n nes o ais
1.00 tgh - nasi n asam pedas (fuhhh sedap)
4.00 ptg - popia goreng lagi 2 + nes ais
6.00 ptg - roti n kaya 2 keping..
9.00 mlm - buah epal sebiji 1/2....
banyak kan aku makan.... tu la pasai apa baju aku udah ketat...... itu baru apa yg aku makan semalam.. lum lagi minggu lepas.... aduhh ...
ada gak member aku yg mmg terkezut tengok cara aku makan sejak dua menjak ni... cam org kebulur pun ya gak.. hehehe...



nota AKU : conpius tahap gaban.... :( adakah itu tanda2 yg aku nantikan... sbb tetiba nafsu makan sudah mari...

8 comments:

onniey84 said...

ermm dapnya..dah ler tgh lapar niii...
haii kak era ader apa2 ka tuuu yang lalu mkn sgt nih... ;)

nurul@cokolat said...

nak nandong dah kot nok?
amin....

EraNaZeErA.. said...

to Onniey >

mmg sedap... slurpppp..
doa2kanlah yerk...

to nurul>

ngehngehngeh... amin2... tu la ... skrg ni pun aku dah rasa kelainan kat t.t.k aku... cam k....s semacam je.. adakah itu tandanya??????

mamarempit said...

tahniah

tipahvogue said...

jeng jeng jeng....

eh, ke hang buwok lantak jek nih weih?? kui kui kui....

tp kan, nih nak bagi nasihat sikit...tu ari Kevin Zahri ada bagi taklimat. pesan dia, dlm sehari cuma boleh amek 1 cawan kopi/nescafe sahaja..kalo tak minum langsung pon, lagi bagus.

kafein sangat tak bagus utk kesihatan. efek dia bukan sekarang, tapi di masa depan.

jadi, BERHATI2 la yek!!!

EraNaZeErA.. said...

to MAMA >

woishh... awalnya mama kasi tahniah... malu ai.... hehehe

to TIPAH >

jeng jeng...

tu la kan... takut nafsu buruk lantak ja kan... dok ingat ada isi.. skali isi tak keluar balik.. hehehe..
ya ka... tapi aku kalu sehari tak minum nescafe... boleh pening kepala ooooo.... cam tak lengkap hidup ini.. tp toche atas nasihat itu...

Xyra said...

saya rasa akak preggy la...hehehe

tapi kan malam tak makan nasik pon...orait la tu.

AQisH said...

tanda2 yg sdg akak lalui ni ehekkk..