nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, November 30, 2009


SINAR BARU.. PART 2



wah cam poyo ja kan... ada part bagai...

tp sbb...aku nak kongsi dengan korang suma... kegembiraan yang tak terucap ini...
terutama adik aku... IJaH.... dan suami.... kehadiran baby baru ini... amat bermakna
buat mereka berdua... setelah apa yang dilalui setahun lalu....

so nilah wajah2..... baby baru... .. yg telah memberi sinar kebahagiaan


LAHIR PADA 30 NOVEMBER 2009
5.10 PAGI
HOSPITAL AMPANG...
BERAT 3.03 KG...
nama masih dalam pertimbangan...
QASEH ZULAIKQA atau
SARAH
(kena tunggu jawapan dari ijah n suami)...

muka baby baru ni jugak ... macam Arwah Zulaikha jugak....




nota AKU : .................... tak terucap dengan kata-kata....................... syukur ALHAMDULLILLAH................

12 comments:

shima said...

Tahniah buat Ijah. Bestnya dapat baby ni...Moga2 jadi penawar segala duka.

Masy said...

tahniah utk adik akak tu.. alhamdulillah dah dpt cahayamata :)

mamarempit said...

wa...belumba² memasing nambah zuriat....bagus la...

onniey84 said...

alahai tomeinya....lg terharu bila lihat wajah nya mirip arwah...
Alhamdulillah ijah dpt pengganti...
tahniah ijah!

*Miss Geli^ said...

erm...arr..tengok baby jek kan, terus ai rasa ngeri...bila la tiba masa ai nak push push ni

tipahvogue said...

tembam sungguh la hai....geram nengok!!!

sWeEtdARLinG said...

alhamdulillah dah dapat pengganti... harap2 baby baru ni dapat menyeri hidup ijah & suami...

Rizziela said...

syukur alhamdullilah....cute sangat

Mrs.R @ Emi said...

tetiba rasa syahdu n terharu...
Alhamdulillah :)
nnt carikla tempat yg sesuai utk hantar baby ni

kak wos said...

sedih & terharu

tahniah..

lin said...

alhamdulillah...moga qaseh dpt mengubat rindu ayah dan ibu pada kakak zulaikha ye.. :)

*sesuatu kehilangan itu ada hikmah tersembunyi*

mas said...

alhamdulillah....syukur padaNYA....mas yg rs hepy sgt....