nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 5, 2009

TERCACAK CACAK !!!!!


tengah godek2 cd gamba anak2 aku...
terjumpa... gambar waktu syasya 4 or 5 bulan...
tergelak plak aku nengok.... rambut syasya....
TERCACAK giler.... cam kena shot karennnn je...

mmg lawak plak bila tengok....


jom zazzzzzzzzzzzz... nengok kecacakkan rambut dak Syasya...





see.... cacak kan??????????






tapi sekarang dah tak cacak lagi...
dah jadi... mcm iklan...

GUNA JARI PUN BOLEH... gitu konsep rambut dak Syasya skrg ni...

dah tak payah nak rebonding2 lagi... tak macam aku...hehehe..



nota AKU : orked n syasya... dah tak payah rebonding... coz dah lurus n lembut. gitu...... :p


4 comments:

mamarempit said...

pipi dia menten laboh...kiut....

EraNaZeErA.. said...

MAMA >

sib baik pipi ja menten.. buat rambut tu pun menten... ha tak ke nak kena rebonding plak... hehehe

Elyn said...

haah la cacak gile. u buat ke era??

EraNaZeErA.. said...

ELYN >

taklah... mmg mcm tu... cacak sendiri.. time basah je.. tak cacak.. dah kering centulah jdnya... hehehe