nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 24, 2009


APARTMENT UNTUK DIJUAL...



ok...kekawan.... aku berhajat....

nak let go... ini apartment...

maknanya... nak cari pembeli...

so... kepada sesiapa yang berminat....

bolehlah men-emelkan dekat aku...

eranazeera@gmail.com...


Apartment ni terletak di Sg.chua kajang...
sepadan bandar baru bangi... seksyen 7...


APARTMENT 15 TINGKAT....









TINGKAT 12, (mengadap view)
HAK MILIK KEKAL...
3 BILIK, 2 BILIK AIR...
DAPUR SIAP KABINET...
GRILL.. LAMPU N KIPAS...
ada swimming pool.. gim


KEMUDAHAN...ada

7e11..
cosway..
kedai makan, cina, mamak n melayu...
kedai runcit..
saloon...
car wash...
dobi..
pusat tuisyen...
pasaraya BINTANG...
dekat dengan LRaya SILK...



so... kalau ingin bertanya... boleh men-call aku di no 019-2733085...







nota AKU : ada plan baru lepas ni... wah....

No comments: