nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, December 17, 2009

TERKINI SYASYA...



alhamdullillah... syukur kepada ALLAH swt... kerana memakbulkan doa aku dan doa2 kalian semua agar syasya sembuh seperti biasa...

dan alhamdulillah.. syasya dah tak demam lagi... setakat pagi tadi suhu badan adalah normal...

lega aku... mmg lapang ja dada ini...

antibiotik pun dah cukup dos maknanya dah settle...

cuma skrg tinggal dos for antivirul ja... dos antivirul kena makan sbnyk 10 dos...

skrg dah 6 dos... maknanya tinggal lagi 4 dos...

so... kemungkinan besar hari ni dah boleh balik.... dan balance 4 dos lagi...

still kena bagi.. maknanya kena bagi masa kat rumah .....


habis ja semua dos... kena datang for check-up balik...

insyaallah.... penyakit influenza a... akan hilang.... coz...

setakat semalam... ujian menunjukan... perubahan yg ketara...

virus dalam badan syasya... dah kurang terlalu banyak .....


berbanding masa hari pertama admit....




so... kepada semua yg mendoakan syasya... jutaan terima kasih....

hanya Allah swt..ja yg dpt membalas jasa baik kalian...


thanks gak kepada semua yg datang melawat syasya....







Syasya... yg mula dah happy.... cergas... n lasak... semula.... happy for her... :)







nota AKU : waktu susah... lah kita akan tahu........... siapa kawan.... siapa lawan..... kawan senang...merata2.... kawan susah... mmg susah nak cari............

6 comments:

onniey84 said...

Alhamdulillah Syasya dh sihat

fazila79 said...

happy tengok pic syasya.... semoga akan pulih sepenuh nya ya.....

KM said...

semoga semuanya terus selamat............saya sefamily nak gi ziarah pun jauh hehehe....anyway take care.

tipahvogue said...

lega ati aku...huhuhu...

alhamdulillah....soh dak syasya tu rajin mkn ubat k!!!

Rizziela said...

alhamdullilah....
semoga dijauhkan dari segala penyakit...

syok tengok senyuman si kenit yg dah sihat tu

danishahumaira said...

suka tengok syasya da happy hopefully cepat2 sembuh ye syg