nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 15, 2010

SESUATU DI PAGI JUMAAT...



JUST FOR KONGSI2 BERSAMA...



“Sesuatu yang baik, belum tentu benar,
sesuatu yang benar, belum tentu baik,
sesuatu yang bagus, belum tentu berharga,
sesuatu yang berharga, belum tentu bagus.”


.....................................................................................................



dan... selingan gambar dak Syasya... yg termenung bagaikan mempunyai 1000 masalah yg belum diselesaikan......

sebenarnya gambar ni... kejadiannya.... bulan lepas.... masa on the way nak gi follow up check dak Syasya.... for influenza A.... tu yg dak Syasya cam susah hati tu... takut kena cucuk amik darah gamaknya.... sian plak aku nengok.... hehehe






nota AKU : pagi yang memberikan seribu makna..... penuh kesyukuran kepada Yang Maha Esa.... alhamdullillah... sekali lagi...


6 comments:

mummy_adam said...

alalalaaa.. siap gantung pen drive kat leher tu ;)

mamarempit said...

alhmdulillah,....

byk makna tu....

adakah???

hehehe...mudah2an....kan

imanamani said...

sedeyy je face syasya... but what ever aunty suka tengok syasya..comel ...

alladiin said...

pakaikan seat belt beb... bahye tu..

EraNaZeErA.. said...

to MUMMY ADAM >

mandi pun dipakainya.. terus rosak.,.. huhuhhhh..

to MAMAREMPIT >

ngehngehngeh..... :)

to IMANAMANI >

sedih memikirkan nasib nak kena cucuk... hehehe

to ALLADiN>

hehehe... maknya pun tak pakai.. cenne tu???

tigrismalaya said...

seb baik sumenyer selamat..

per citer blog arwah zulaikha? kalo masih ada invite sya yer..

marinaarifin@gmail.com