nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, March 20, 2010

KERJA BUDAK BERTUAH!!!!

 

tak terkata… apa2 dah…

mmg terkezut tahap gaban ….

aku pun tak tau waktu bila dak syasya angkut semua benda masuk dalam bilik air ni….

senduk, sudip, sudu, cawan……… dan yang paling tak bleh tahan…

lesung batu pun diangkut sekali..

dan yang paling paling paling…. terkezut tu….

susu pekat dalam peti sejuk pun diamiknya….

tuk main masak2 dalam bilik air…

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. kenapalah sekretif ni… wahai anak ku…

 

20032010516

 

20032010517

nampak tak… lesung batu pun ada… siap bacuh air susu lagi….

 

20032010518

susu pekat aku yg masih banyak lagi… boleh diambilnya…

 

20032010519

tgk muka yg very the selamberrrrrrrrrrrrrrrr..

 

 

 

nota AKU : dak Syasya ni membesar dengan macam2 benda yang kuar dari otaknya… tuk main…. noty kakaknya masa kecil2… tp noty lagi dak Syasya ni… tp takper…. janji…kat rumah aku.. jgn kat rumah org… sbb tak semua org suka budak2 kan….kan… kan….

10 comments:

Rizziela said...

rajin sungguh anak dara ni sorang...tak per...

tu petanda yg sangat baik

EraNaZeErA.. said...

RIZZIELA >

terlebih rajin n terlebih pandai tu.. heheh

imanamani said...

huahua huahua hau..aunty gelak besar tengok dak syasya..anyhow.. tak sweet gurl..itu kat umah umi..umah sendiri... kreatif tu.. hehehehehehehhe

izz said...

alalala.. comeynye dia.. hehehe... bagus tu eera.. dia praktikkan apa yg dia nampak?? tade teh ke kt dapo.. mntak teh tarik satuuuuuu!!! hehehehe

mamarempit said...

hero mama pulak...penuh ngn mainan dia...segala macam mak nenek bajak..lori..keta...sume ada...mandi skali....

Wansteddy Tales said...

mak aih... sungguh teruja dia main masak2 cmnih. hohoho...

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

kreatif smpi umi yg pening kepala... hehehe

to IZZ >

hehe... teh, milo... tinggi sgt.. tu yg xbleh amik.. kalu tak rasanya.. dah rembat gak tu.. hehee

to MAMA>

lelaki n perempuan lain cara mainnya kan.. tp still dorang ni kreatif... hehee

to WANSTEADY >

teruja yg hamat.... smpi susu dlm peti ais pun dirembatnya.. huhuhhhh.

mama naufal said...

hihihi..lawak arr dak syasya neh..sib baik dia tak wat teh tarik dlm toilet bowl tu...

Elyn said...

ekekeke mana die dpt idea ni???

EraNaZeErA.. said...

to MAMA NAUFAL >

tu la pasai.. kalu tak haru biru jadinya... huhhh..

to ELYN >

idea tgk umi dia masak kot... tp dia amik pot baik punya... hehehe... pot sejuk gitu...